Poolhäng i Bang Tao

För att komma igång dagen på ett bra och skönt sätt så är det faktiskt skönt att röra på sig lite. Jag är dock inte typen som så jättegärna tar mig upp på morgonen för att träna om jag inte måste, därför är det ändå rät bra när jag väl har morgonklass. Jag har dock blivit bättre nu här i Thailand eftersom jag oftast vaknar tidigt av mig själv. Som igår när jag insåg att jag inte skulle kunna somna om även om Damien låg och sov sött så då tog jag mig iväg till poolen för en simtur, väldigt skönt.

 

Klockan elva sen efter frukosten så mötte jag och Damien upp med Christina, Cattis, Niklas, My, Mys kompis Ulrika och Johan. Vi tog en tuk tuk till Bang Tao där vi la oss vid poolen på Best Western hotel. Det är ett hotell som ägs av samma familj som även äger Sunwing Kamala Beach, Sunwing Bang Tao, Kamala Beach hotell och ett till tror jag. Det märks verkligen att det är samma ägare eftersom hotellet typ har samma stil.

 

Vi låg vid poolen och bara hade det skönt, badade en hel del och några av oss utnyttjade ”Happy Hour” i poolbaren till max. Vi åt lunch på Mamma Mia och det var helt okej mat. Vi fick även sällskap av två killar från Sunwing Bang Tao, Jocke och Rasmus.

 

Jocke, Damien och Johan vid poolbaren

 

En väldigt mysig och trevlig dag där jag körde på lugnet och läste en hel del (läste ut Luftslottet som sprängdes, såå bra bok!) medan min lilla älskling blev lite rund om fötterna innan vi väl åkte hem kring femtiden.

 

 

En mycket bra bok som jag längtar att få se på film

 

Kvällen blev lugn framför en film, men jag var lite rastlös så orkade inte se klart den utan gick ut en sväng istället.

 

Har känt att jag haft en massa energi idag också och i princip bara haft vattengympa, Kidsplay och Youthdance innan jag slutade kl. 16.00. Har därför börjat kolla på den nya afrokoreografin och tycker det ska bli skönt att få byta ut den.


Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej! Ni verkar ju ha det riktigt bra nu,här hemma var det snöstorm igår Ons. Tur att Anton for på Tis, för dom fick ställa in flygturerna på Ons. Annars är allt bra här hemma, Farmors operation gick bra. Hälsa din kära och alla kramisar Pappa o Enni

2010-01-28 @ 21:05:23
Postat av: Mamma

Tjenare!!!! Vad Ni har det nice.Man bara längtar efter att få komma ner och lapa lite sol :-) Kolla nu med broder din att han inte snaskat upp allt godis jag skickat :-) kanske kan vi skypa lördag förmiddag..svensk tid..??!! Jobbar till klockan 9 och slår på datorn direkt jag kommer hem..Är nyfiken på att höra hur det är och längtar ju efter dig.Kram

2010-01-29 @ 11:40:15
Postat av: Elin

Mamma: är ledig lördag så det passar ju bra =) har inga planer vad jag ska göra men om vi prel. bokar kl 10 er tid så hör jag av mig om det inte skulle funka =) kram

2010-01-29 @ 15:41:42
URL: http://fitnesspaelin.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Hej Elin!

Hur mår du? Ni verkar ha det underbart!!!



Min PT-kund Elin är på Sunving denna vecka och nästa vecka. Har du sett henne? Vet dock inte om hon är på nya eller gamla: kan vara på det gamla.



KRAM

2010-01-30 @ 21:09:46
URL: http://lofsan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0