Sex underbara månader...

Ända sen jag fick in en ny hälft i mitt liv så har vi varit ganska konstant med varandra och allt har varit ganska intensivt. Det har inte funnits många dagar där vi knappt har setts (utom de två långa semesterveckorna vi hade hemma i Sverige). I lördags var det dock dags för en sådan dag eftersom Damien skulle iväg med Niklas och Johan på en ”grabbdag”.

 

Jag började min lördag med en skön (dock fruktansvärd varm) löptur innan frukost. Frukosten fick jag sen äta med min kille, och även de andra grabbarna såklart, men sen drog de genast iväg.

 

Jag hade en väldigt soft och skön dag vid poolen på Kamala Beach där jag mest låg och läste ”Solstorm”. Låg i drygt tre timmar innan jag gick in för att duscha och sen ringa upp mamma på Skype. Sen tog jag taxi in till Patong där jag shoppade en massa grejer, men mycket nyttiga saker dock. Jag passade även på att göra ögonfransförlängning och ansiktsbehandling, det var härligt.

 

 

Mina nya Nike löpskor, en iPod samt hållare, iPod+Nike sensor som man ska ha i skon när man springer och ett par Nike Flow hörlurar (som jag fick av min älskling på sexmånadersdagen)

 

Under tiden som jag var i Patong så kom även grabbarna dit och jag blev pepprad med sms att jag skulle komma förbi när de bowlade och bjuda på en puss. Jag ville ju inte gärna störa deras grabbdag men det var allt för svårt att motstå frestelsen så jag gick förbi en snabbis. När Damien väl kom hem sen på kvällen var det så härligt att ses igen och han visade en massa bilder och berättade vad de hade gjort, det lät som de hade haft en jättekul.

 

Igår hade vi varit tillsammans i sex månader. Det känns som att tiden gått fort men samtidigt har vi varit med om så mycket och det har varit så intensivt så det känns som hur länge som helst.

 

Min älskling var så söt igår kväll som kom hem efter han slutat jobbet med varsin kanelbulle (som jag varit så sugen på), jordgubbschoklad och dricka. Han släckte ner och tände ljus så vi kunde mysa lite.

 

 

 

Nu på morgonen använde jag mina nya grejer och for ut och sprang, väldigt nice. Nu väntar jag bara på att min käre bror och Johan Perttu ska komma någon gång under dagen…


Kommentarer
Postat av: farmor

Hej Elin nu är jag hemma från sjukhuset blev där 6 dygn operationen gick bra Mats hämta mig jag har rullator ha,ha, första tiden annars håller vi på att snöa in här ser inte ut MÅNGA MÅNGA snöiga men VARMA KRAMAR farmor

2010-02-03 @ 11:06:23
Postat av: Elin

Hej farmor!

Va skönt att höra att allt känns bra =) kul att få rulla omkring med rullator ett tag.. Hihi

Ta det lugnt nu bara i all snö och ta hand om dig!

Kramar

2010-02-04 @ 14:56:04
URL: http://fitnesspaelin.blogg.se/
Postat av: Sabrin

Hej! Jag läste din blogg och blev lite nyfiken på hur mycket du betalade för ögonfransförlängningen i patong?Jag ska själv dit snart och vill göra =)

Tacksam för svar!

2010-03-05 @ 12:15:50
URL: http://sabrinmahjoub.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0