Done...

Oj, oj, nu är det gjort..!

Idag gjorde jag äntligen min efterlängtade, och fruktade, bambutatuering. Det var Jennys kille Alek som gjorde den hemma hos dem och det blev bra. Det gjorde inte så ont som jag trodde att det skulle göra men det var ändå skönt att jag hade lite alkohol i kroppen och att jag hade Damien med mig som stöd. Jag hade även deras lilla söta hund (eller råtta kan man nästan säga) som sällskap. Den heter Soda och är väldigt kelig men busig som ska bitas hela tiden.

Jag mös lite med lilla Soda



Såhär fint blev resultatet - longitud & latitude för Luleå på foten!



Igår hade showteamet sin sista show som blev 90's. Det var ett enromt tryck och både publik och serveringspersonal på La Tasca stod upp och dansade och de fick köra flera extranummer! Så nu är de lediga resten av tiden och Cattis åkte t.o.m. hem redan idag. Hon hade betalat för att få boka om sin biljett och flyga hem tidigare så jag hoppas verkligen att hon tar sig iväg nu med askmolnet och allt.

Jag jobbar full dag imorgon men får förhoppningvis fredag ledig (med undantag för eventuellt en morgonklass, som inte gör mig något ändå). Det känns underbart så att jag kan varva ner lite och njuta av den sista tiden, samt shoppa en del grejer också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0