Sista tiden...

Thailand anropar…!

Ursäkta mitt dåliga, eller rättare sagt urusla, bloggande på senaste tiden. Det har ju faktiskt hänt en hel del saker här den senaste månaden.

 

Vi har haft finfrämmande i form av både mamma och moster, och Marie och Henric. Det var två väldigt härliga veckor med bl.a. restaurangbesök, sol, bad, tripp och utflykt till Raya Island.

 

Tre hetingar - Damien mellan mamma och moster

 

Raya Island:

 

 

 

Jag med två sjöstjärnor

 

Damien fick hålla  en falk

 

Tiden har rusat fram den här sista tiden och det känns som att det är mycket man vill hinna med innan man åker men det har varit väldigt mycket på jobbet. Jag har haft fullt upp med att lära in mig alla nya klasser så jag ska kunna köra alla när jag kommer hem. Jag och Christina har varit själv i Miniland några dagar eftersom alla andra slutat så nu har den nya tjejen kommit och håller på att lära sig för fullt. Hon är fitnesstjej också så hon har börjat kunna ta lite klasser, vilket är skönt.

 

Vi har väldigt lite gäster på hotellet nu vilket jag tycker är trist eftersom det blir inställda aktiviteter hela tiden. Flygkaoset har gjort att några kommit tillbaka, men jag tycket verkligen synd om alla som är fast. Jag skulle gärna ha stannat några dagar extra eftersom jag inte får chansen att få flera dagar på raken men tills nästa vecka har flygtrafiken nog kommit igång.

 

Jag har i alla fall hunnit med en av de bästa dagarna här i Thailand. Det var i onsdags när jag och Damien var på djungeltrekking en heldag.

 

Khao Sok:

 

Jag och Damien badar i ett vattenfall - kallt och skönt

 

Vi rider elefant, lite läskigt först men kul

 

Njuter av utsikten

 

Damien och en liten gibbonapa baby

 

Avslutade med en härligt harmonisk kanottur i djungeln

 

Jag längtar i alla fall hem väldigt mycket nu och räknar dagarna…


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hello Thailand!Ni lever ialla fall,äntligen ett livstecken på bloggen härligt härligt.Här hemma är allt bra vårsolen har börjat gassa lite härligt skönt.



Vi längtar jättemycke tills ni kommer hem och få träffa er skall bli underbart. Hoppas att allt går bra sista tiden där nere,och att ni får en skön hemresa.

Hälsa alla många kramisar Pappa o Enni

2010-04-18 @ 20:12:16
Postat av: farmor

Härligt att äntligen höra från dig Har pratatmed Anette att ni hade det bra där nere Har setat en stund på balkongen måste gå in bara is i vindarna

imorgon blir det 30årskalas synd att ni inte hunnit hem tilldess. Ha det jättebra och VÄLKOMMEN HEMl´ längtar till jag får träffa er

MÅNGA MÅNGA KRAMAR till Er båda vi ses snart

2010-04-23 @ 12:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0