Different days

Igår hade jag en jätteskön start på dagen och trots att det är lite jobbigare att behöva gå upp när det är någon som ligger kvar i sängen så är det ju alltid mysigare att vakna upp med någon. Började i alla fall morgonen med en god frukost ute på balkongen, så himla skönt och mysigt att sitta där och njuta och se solen gå upp.





Hade sen en ganska seg start på jobbet eftersom jag bara hade reception hela förmiddagen. Men när jag sen hade min vattengympa kom jag ju igång och höll sen uppe det. Fast jag hade så sjukt ont i HELA kroppen igår efter min styrketräning i söndags, måste skärpa mig lite nu och hålla igång styrketräningen också. Det blev ju väldigt tufft för mig att utföra alla mina pass igår; vattengympa, kidsplay, aerobics och flow men jag klarade mig i alla fall.

Så efter att ha kört energin i botten gick jag för lite energipåfyllning i form av köttfärssås och spagetti i matsalen (hur kommer det sig att det känns så svenskt..?), mmm.. gott! Sen gick jag hem till Damien för att hämta lite saker eftersom jag skulle "hem" och sova. Men innan jag gick hem så körde jag en storstädning av badrummet hos Damien. Han får besök imorgon och har själv varit duktig och städat resten av lägenheten så kände att jag gott kunde hjälpa till lite eftersom jag ju också typ bor där och skitar ner.

Två timmar senare var jag äntligen klar och kände mig riktigt nöjd, det var verkligen de sista krafterna jag hade. Så när jag väl kom hem strax efter nio var det bara stupa i sängen av utmattning och somnade på en gång. Tyvärr blev det ingen bra sömn trots att jag tänkte att jag nog behövde sova själv för att få sova ut när jag hade öppning idag. Sov oroligt hela natten och saknade verkligen mitt lilla hjärta.

Fick som tur var nyss träffa honom när han mötte upp mig på marketwalken med orden "Har jag världens bästa flickvän?" Tja, jag vet inte, men när man tycker om någon så gör man väl allt för att den personen ska må bra...

Får också passa på att beklaga att Patrick Swayze gått bort idag. R.I.P. En av mina absoluta favoritfilmer sen jag var liten har alltid varit "Dirty Dancing", vem vill inte vara Baby? Sen har man ju också fällt en och annan tår till "Ghost".


Kommentarer
Postat av: Marie

Låter som ännu en härlig dag gummaN! Men städa toaletten i två timmar?! Den måste verkligen varit skinande ren efteråt :)

2009-09-16 @ 11:52:32
Postat av: Mamma

Hej Gumman!!! Beundrar verkligen dig...du sliter och kämpar på...En stor Kram till dig....

2009-09-16 @ 12:27:21
Postat av: Elin

Haha.. ja, ibland är man ju rätt duktig =) städade inte bara toaletten Marie, men det blev rejält iaf =) jag har ju iaf lite sem att se fram emot snart då jag ska komma hem å bara njuta =)

2009-09-17 @ 16:18:36
URL: http://fitnesspaelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0